Hello Monster (Remember You) Dizi Replikleri ve Dizi Hakkında Düşüncelerim

Dizinin konusu ve oyuncuları hakkında bilgi verdiğim yazıma buradan ulaşabilirsiniz.

Bu yazı dizi hakkında spoiler içerir.

Jang Na Ra'nın çok sayıda dizisini izlemişimdir. İçlerinde en sevdiğim Jang Hyuk ile oynadığı Fated to Love You dizisi oldu. Fated to Love You dizisinin 20 bölüm olması, sonlara doğru dramatik ögelerin ön plana çıkmasında bayağı etkili olduğu için izlemekte zorlandığım yerler oldu; ancak dizi genel itibariyle romantik-komedi başyapıtlarından biriydi benim gözümde. (Bu yüzden 16 bölümden uzun dizilerden pek hazzetmiyorum açıkçası. Bünyem kaldırmıyor, ağır geliyor, depresyon belirtileri gösteriyorum sonra, kafam kaldırmıyor yavrum.) Neyse diyeceğim o ki bu dizide de fena değildi Jang Na Ra ama bana pek yetmedi sanırım. Seo In Guk'un oyunculuğu daha bir ağır bastı sanki.

Bu sahne dizinin özeti niteliğinde aslında. Hayatı bizim yakışıklıyı takip etmekle geçmiş bir polis memuru ve bu heveslerinden uzak kaldığında onlara duyduğu özlemi beni çok güldürdü.
Hello Monster dizi repliği

Dizi, romantizm namına pek bir şey içermese de önümüze atılmış kırıntı parçaları hiç de yok değildi hani. Lee Hyun (Seo In Guk) ve Cha Ji An (Jang Na Ra) arasındaki geçmişe dayanan ''kader'' oyuntulu ilişki, ileride tekrar karşılaşmaları sonucu bir yakınlığa vesile olacak. Yine de dizide daha çok çaba sarf eden taraf kızımız gördüğünüz gibi. Bu arada yerinde kullanılan argo konuşmalar olması benim hoşuma gitti, komikti. :)

Hello Monster dizi repliği
 Cha Ji An'ın kendi kendine konuştuğu sahneler dizinin komikleri arasındaydı. Bazen içinden düşünürken yanlışlıkla sözleri dışından söylediğinin farkına vardığı ve bu sebeple zor duruma düştüğü olaylar çok yaşandı. Genelde dışından söylüyormuş gibi olur ama sonra bir bakarsın ki aslında karakter tüm olayı kafasında kurgulamış durumları vardır ya, burada tam tersi bir durum söz konusuydu işte. :)
Hello Monster dizi repliği
Dizideki ilk öpüşme sahnesi kızımız ölümden döndüğü için yaşandı, yanlış anlaşılma olmasın. :)
Hello Monster dizi repliği

Kardeşlerin buluşması sahnesi gerçekçiydi. Hadi artık öpüşün, barışın, özlediniz birbirinizi diye tırnaklarımı yiyerek izledim bu sahneyi. Dram türü gerçekten benim bünyeme çok ters yaa!
Hello Monster dizi repliği

Küçük kardeşin gönlünü kazanmaya çalışan abi (ağabey tamam) ve yüz vermeyen kardeş replikleri şahaneydi. Hadi artık yola gel sen de eşek sıpası diyerek izledim valla. Kızın peşinden bir böyle koşmadın bee!
Hello Monster dizi repliği
Aferin yola gel bak, o kadar millet bu anı bekliyor. :)
Hello Monster dizi repliği

Dizinin sonuna gelirsek söyleyeceğim, eleştireceğim çok şey var aslında. Mesela birtakım psikolojik gerekçelere, çeşitli travmalara dayandırılarak işlenen suçların meşrulaştırılma çabaları beni üzdü. Dizinin sonunda suçluların cezalarını çekmemiş olmalarını bu meşrulaştırmanın bir sonucu olarak yorumluyorum ben. Dexter'daki gibi bitti diyebilirim. Zaten birçok izleyici yorumunda da gördüğüm gibi konu ve açılış müziği itibariyle de Dexter'ı anımsatan çok fazla öge vardı. Cezaların çekilip herkesin kavuştuğu temiz bir sayfa görmeyi dilerdim. Gerçi öyle de olsa adamlar ömür boyu hapis cezası yer, bir daha gün yüzü göremezdi ama... Neyse sonuç olarak dizi açık uçlu bitti. Seyir zevki yüksek, heyecan dolu, gerilimi yaşattıran güzel bölümler izledik. Happy ending kısmı biraz sıkıntılı olsa da...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Part-Time Spy

Başrollerini Gang Ye Won, Han Chae Ah ve Nam Goong Min'in (Namgung Min olarak da geçiyor bazı kaynaklarda) paylaştığı aksiyon-komedi tü...