The Best Hit Replikleri ve Dizi Hakkında Yorum ve Düşüncelerim

Bu yazıda spoiler vardır aman dikkat!
The Best Hit de son dönemdeki birçok dizi gibi 30 dakikadan oluşuyor ve günde 2 bölüm yayınlanıyor. Suspicious Partner, Lookout, Reunited World bunlara örnek sayılabilir. Dizinin türü fantastik, aile, dram, komedi. Sonlara doğru romantik sahneler de bekliyor bizi. Hepsini barındırıyor yani. :) Dizinin konu ve oyuncu bilgilerini burada vermiştim. 


Öncelikle dizinin afişlerine BA-YIL-DIM! Dizinin konusuna da uygun olarak nostaljik, geçmişi anımsatan afişler hazırlanmış. Bakmak bile diziyi izleme isteği uyandırdı bende. Her bir afişte dizinin sıcacık bir hikayesi olduğu anlaşılıyor.


İlk bölümler biraz sıkıcı, oyunculuklar vasat, konu karışık falan gelebilir ama daha sonra açılıyor dizi. İçinde aileyi, gençliği, aşkı, arkadaşlığı ve müziği barındıran çok şeker, sıcacık bir hikaye. 

Öncelikle bu çocuğun (Lee Han Seo) oyunculuğuna hayran olduğumu söylemem gerek. Fight For My Way dizisinde de olay bir oyunculuk sergilemişti. Dünya tatlısı şey seni. :)

The Best Hit dizi repliği

İkinci en sevdiğim yan karakter Drill karakteri oldu. Drill, İngilizcede matkap anlamına geliyor. Bunun üzerine kelime oyunlarından yapılan basit esprileri sevdim ben, güldürdü.

The Best Hit dizi repliği Drill

Ayrıca biri hakkınızda konuşuyorsa kulak çınlaması inanışı Korelilerde de varmış. Şimdiye kadar izlediğim hiçbir Amerikan ya da İngiliz yapımı dizide ya da bir Hint yapımında denk gelmemiştim. Acaba daha başka milletlerde de var mı merak ettim şimdi.

The Best Hit dizi repliği

Aynı evi paylaşan 4 kişinin aralarındaki ilişki kimi zaman gergin olsa da izlemesi çok keyifliydi. Özellikle aşağıdaki kolajda 3. fotoğraf kesinlikle diziyi özetliyor. Kim kime aşık, kim kime gıcık, kim hoşlansa bile hoşlanmıyormuş gibi yapıyor bulun bakalım. :)

The Best Hit dizi repliği

Dizi daha önce de dediğim gibi birçok türü içinde barındırıyor; ancak sonlara doğru romantik türünün özellikleri daha ağır basıyor. Bu romantik sahnelerden bazıları kalbimi öyle pır pır ettirdi ki ben bu duyguyu çok seviyorum. :) İtiraf sahnesi klasikti ama..
"Önceden bilmiyordum artık biliyorum." Yine de çok romantikti.

The Best Hit dizi repliği

En çok kim sevdi acaba kız mı erkek mi?
The Best Hit dizi repliği

Adam şarkı yazıp sevdiğine ithaf etti, en çok o sevdi tabii ki derken..

The Best Hit dizi repliği

Bir de baktık ki kızımızın aklı başına geldi. Baktın mis gibi oğlan elde gidiyor, eteklerin tutuştu tabii değil mi?? :)

The Best Hit dizi repliği

Ama adam kıymete bindi sonra, iyi oldu yani. :)

The Best Hit dizi repliği

Yalnız yastık altına tava saklama fikri beni çok güldürdü. İyi bir çözüm yöntemi olabilir. Kocam beni gıcık ederse ben de mi yapsam acaba??

The Best Hit dizi repliği

Klasik bir Kore dizi repliği bu da ama beni her zaman cezbetmiştir.

The Best Hit dizi repliği

Dizinin en orijinal sahnelerinden biri Lee Gwang Jae'nin 20 yıldır sevdiği kadına evlenme teklifi ettiği sahne oldu. İçinde yüzük olan dondurma kendine denk gelen ve yüzüğü yutan Lee Gwang Jae, Hon Bo Hee'ye teklifini yüzüğün röntgenini kullanarak yaptı ve artık o da mutlu bir erkek!


NOT: Bu arada -de/-da ekinin ve bağlacının kullanımına ilişkin yazım yanlışları benim gözüme çok battı. Bir değil, iki değil çok fazla yazım hatası vardı bu konuda. Birkaç replikte doğruydu sadece. Çok hızlı çevirdikleri için diziyi onlinedizi.com sitesinden izliyorum. Bu aralar Kore dizilerine de ağırlık veriyorlar üstelik. Keşke çevirmenlerin yazım yanlışlarına da çözüm üretseler. (Nankörlük mü ediyorum acaba? Adamlar gece çıkan dizinin çevirisini sabaha bitirmiş oluyorlar. Neyse siz yollayın bana, ben düzenlerim. Valla bak, şaka yapmıyorum.) 

Amacı çıkış yapmak olan Lee Ji Hoon ve Drill de amaçlarına ulaştılar. Güzel bir şarkıyla çıkış yaptılar ve ünlü olma yolunda sağlam adımlarla ilerliyorlar.

The Best Hit dizi repliği

Eee sevenler de kavuştu, aşk da kazandı, daha ne olsun! :)

The Best Hit dizi repliği

Bu arada dizi finali beklemediğim kadar güzel bitti diyebilirim. Herkes mutluydu, herkes için mutlu bir son vardı, küslükler bitti, arkadaşlıklar zarar görmeden devam etti, kavuşamayanlar kavuştu, hatalar düzeltildi... Bence izlenmesi gereken sağlam bir yapımdı.
 Bu arada Yoon Si Yoon'u sevdiğimi söylemiş miydim? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Part-Time Spy

Başrollerini Gang Ye Won, Han Chae Ah ve Nam Goong Min'in (Namgung Min olarak da geçiyor bazı kaynaklarda) paylaştığı aksiyon-komedi tü...