Kore Dizileri Bekle Beni!

Kore drama fanı olmanın bir kötü yanı da bu işte! Dayanamayıp dizi ve filmlerin fanı iken aynı zamanda blogların da fanı oluyorsun. Sonra bir gün bir de bakmışsın ki haftalardır açılmayan bilgisayar açılmış, tablet de bir köşeye atılmış. Ne yapalım biraz da böyle takılalım bakalım...


Son zamanlarda dizi ve film arayışı içerisindeyken takip ettiğim bloglardan keyif almamaya/alamamaya başladım. Özellikle dizi ve filmlerin konularını ararken bu blogların inanılmaz faydası oluyor. Hem çok eğlenceli yazanlar var hem de verilen bilgiler sayesinde zamandan kazanıyorsunuz. Hele bir de blog yazarı bu diziyi kendi izlemiş ve yorumlarını da yazısına dahil etmişse tadından yenmiyor. Ancak son zamanlarda farkettim ki her zaman severek, beğenerek takip ettiğim blogda bile çoğu içerik/konu bilgisi yanlış verilmiş. Konu yanlış değilse oyuncu bilgileri yanlış yazılmış. En nihayetinde bir de baktım ki burdayım işte. Azıcık takılayım buralarda da sonrasında bakarım artık.

Blog sayfalarının artık bana yetmediğinden şikayet ettiğim için başladım yazmaya diyorum ama aslında bir sebep daha var. Kendim için, hatırlamak için açıyorum bu blogu aynı zamanda. Büyük keyif alarak izlediğim Kore dizi/filmlerini (çoğunlukla dizi) daima hatırlamak istiyorum. Son zamanlarda o kadar çok izlemişim ki konuları, oyuncuları, final bölümleini karıştırır olmuşum. Hal böyle olunca dedim ki kızım sıva kolları...

Artık izlediğim her dizinin konusunu, oyuncu bilgilerini, izlerken hissettiklerimi buraya yazacağım ki hem unutmamış, karıştırmamış olayım hem de ilgisini çekenler olursa nispeten daha doğru bilgilere ulaşabilsinler.

나는 지금 갈거야.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Part-Time Spy

Başrollerini Gang Ye Won, Han Chae Ah ve Nam Goong Min'in (Namgung Min olarak da geçiyor bazı kaynaklarda) paylaştığı aksiyon-komedi tü...