The Best Hit Konusu ve Oyuncuları

The Best Hit / Hit the Top, bir müzik şirketinde çıkış yapmaya çalışan Lee Ji Hoon (Kim Min Jae), onun en yakın arkadaşı olan Choi Woo Seung (Lee Se Young) ve 1994 yılında kaybolarak herkesin hayatını olumsuz yönde etkilemiş eski bir idol olan Yoo Hyun Jae (Yoon Si Yoon) arasında geçen olayları anlatıyor. İlk bölümler, özellikle Lee Se Young'un oyunculuğunun biraz vasat kaldığı bölümler olsa da sonradan açılıyor ve insanı kendine bağlıyor.
Dizinin ilk bölümlerinde kim kimin neyi anlayamıyorsunuz. Bu sebeple sıkılabilmeniz, diziden soğumanız mümkün. Ben bulmacanın çözülmesini sabırsızlıkla bekleyerek izledim ama.


The Best Hit de son dönemdeki birçok dizi gibi 30 dakikadan oluşuyor ve günde 2 bölüm yayınlanıyor. Suspicious Partner, Lookout, Reunited World bunlara örnek sayılabilir. Dizinin türü fantastik, aile, dram, komedi. Sonlara doğru romantik sahneler de bekliyor bizi.

The Best Hit Konusu
Yoo Hyun Jae'nin, 1994 yılında esrarengiz bir şekilde kaybolmasıyla çevresindeki insanların hayatı olumsuz etkilenir ve bu insanlar bir şekilde hep birlikte yaşamaya başlarlar.
Lee Ji Hoon, bir müzik şiretinde çıkış yapmaya çalışmaktadır ancak eskiden Yoo Hyun Jae'nin menajerliğini yapmış babası onun bu hayalini desteklemez. 
Yoo Hyun Jae'nin menajeri Lee Hwang Jae (Cha Tae Hyun) ve müzik şirketinin sahibi Lee Soon Tae (Lee Deok Hwa) yıllarca Yoo Hyun Jae'yi ararlar ama onun akıbetine dair hiçbir ipucuna ulaşamazlar.
Ancak bir gün, Yoo Hyun Jae'nin 1993 yılından 2017 yılına dönmesiyle esrarengiz olaylar yavaş yavaş çözülmeye başlayacaktır. 



The Best Hit Oyuncular
Yoon Si Yoon'u daha önce tek bir yapımda, Romance Full of Life mini dizisinde izledim ama çok beğenirim, çok sempatik geliyor gözüme nedense. 
Cha Tae Hyun da önceden dizilerde pek oynamazdı aslında ama bu aralar çok görüyorum. Hadi konuk oyuncu oluyordu falan da önce Producer şimdi The Best Hit'te görünce paraya mı sıkıştı acaba soruları geliyor aklıma. 
Lee Se Young'u daha önce yalnızca -her ne kadar puanı düşük olsa da benim çok beğendiğim- Hot Young Bloods filminde görmüştüm.
Kim Min Jae birçok dizide karşımıza çıktı zaten ama ben ilk defa bir başrolde izledim. Başrolde yer aldığı başka yapım var da ben mi izlemedim, bilemiyorum. Persevere, Goo Hae Ra dizisinde yer almıştı ama beğenmemiştim oyunculuğunu. (Diziyi de pek beğenmemiştim gerçi, zor izledim, çok zorlama gelmişti konusu.) Ee büyüdü tabii ablası o da. :)
Lee Deok Hwa'yı da (benim yaşlı kurt) unutmamak lazım tabii, oyunculuğu her zamanki gibi çok şekerdi. 30. bölümde duygusal bir sahnesi var ki kendisinin, boğazımı düğümledi resmen ama olsun mutluyum hihi:)

Dizinin full oyuncu kadrosunu şöyle buyurunuz. :)

The Best Hit fragmanı

The Best Hit OST




The Best Hit dizisinin OST'larını beğendim. Zaten müzik temalı bir dizi olduğu için herkes şarkı söylüyordu maşallah. :)

1 yorum:

  1. chang mo kim ben onu yoon si-yoon ' a çok benzetiyorum bunun açıklamaını yaparsan merakımı giermiş olucam
    (bu arada chang mo filmde jihoon'nun çıkış yaptığı şarkı ı always )

    YanıtlaSil

Part-Time Spy

Başrollerini Gang Ye Won, Han Chae Ah ve Nam Goong Min'in (Namgung Min olarak da geçiyor bazı kaynaklarda) paylaştığı aksiyon-komedi tü...